tyrannosaurus hives

framtiden framtiden framtiden
när ska man få leva här och nu? överst i min hög av reklam (ja jag ska sätta upp en "ingen reklam tack" skylt!) ligger ett enormt orange kuvert. DEN ALLMÄNNA PENSIONEN. Hur tänker dom egentligen? Jag menar, hallihåll, jag är 18år, har varken hund, man, eller volvo och dom vill att jag ska börja tänka på min kommande pension?
Jag vet ingenting om vad jag vill i framtiden. Och då menar jag inte bara framtiden om 10 år utan även framtiden om 2 timmar. Jag planerar inte så där mycket och jag tänker defenetivt inte börja tänka på hur jag ska ha det om 50år när jag eventuellt går i pension, jag kanske inte ens lever då. Ta en sak i taget. Jag sattsar på studenten och sen får man väl för sjutton gubbar se hu det blir!

Kommentarer
Postat av: momo

Du har de inte lätt du lilla Stina.Börja med en inventering bland dina gamla mjukisdjur och gå tillbaka till dåtid ett tag.

2009-03-12 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0