a hard day's night

jag måste även tillägga att när jag tillslut kom hem efter sisådär någon timmes vandrande och andra nattliga äventyr var jag väldigt hungrig och tänkte rosta mackor i min superkanonbraiga brödrost. Sorgligt nog glömde jag bort att sist jag rostat var mackorna frysta så rosten var inställd på maxeffekten. Kvällens mackor var lite småtorra och förvandlades därför rätt snabbt till kolbitar och lägenheten rökfylldes, brandvaranren slog igång ( jag ber om ursäkt alla grannar) och eftersom ingen gett mig en kurs i hur man slår av den så fick jag lite smått panik, satte på mig hörselproppar, satte på fläkten som knappt fungerar och öppnade balkongdörren. Sen sprang jag runt och viftade med en tidning tills det blev tyst och jag kunde gå och sova.

När jag berättade mitt öde i dag för Christian berättade han, att han minnsan hade eldat upp sin brödrost i morse! Han hade tydligen hört att det skulle vara jätte smarrigt att rosta vanliga hårdmackor(?) så han provade det. När han såg att det började ryka lite skulle han trycka upp mackorna och då lekte rostaren plötsligt eldsprutande drake, spännande. Ännu mer action kunde det ha blivitt när han tömde en blomvas med vatten över den för att släcka elden, medans kontakten fortfarande var i!

Kommentarer
Postat av: momo

Undrar ibland om ni inte är FEM år ännu

2009-02-23 @ 13:48:12
Postat av: christian

bojkotta brödrostarna!

2009-02-23 @ 20:40:15
URL: http://christianhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0