a change is gonna come

Nu händer det något riktigt spännande här på bloggen -


Det är nämligen så att jag, Sofie Almqvist, är här och skriver lite grann...cooolt!! För jag har ändå alltid tyckt det skulle kinga att vara en aktiv bloggare, men ni kan ju se hur det gick med den saken (?!)....http://almqvistsofie.blogg.se/. Nu kanske jag får lite sidvisningar för en gångs skull (inte för jag är värd nåra eftersom mina inlägg är rätt glesa som ni ser).

Jag tänkte att jag kunde bjuda er på en låt. Man blir som känslosam...De flesta har väl redan hört den menmen:







Augusti 2006. Kan tillägga att jag och Stina har umgåtts sedan vi föddes, Tack för allt snygging^ !

Okej, har egentligen massa jag vill skriva här, men vi får väl ta det nån annan gång...Hoppas det är okej Stina ?! Vi kanske kan satsa på det här med gästbloggning ;)

pS.Skärp er, BÖRJA KOMMENTERA PÅ DENNA BLOGG FÖRFAN!!dS.

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0