looking for angels

tack tack tack

några kilo sten har just fått vingar och flygit ut ur min själ. Även om allt inte är över så är den värsta biten förbi. Tack My för att du är stark och klarar allt,
varmt välkommen tillbaka till verkligheten.


På tal om verkligheten så är det dags att ta sig i kragen och börjar plugga nu.
Jag har en stark känsla av att jag och MatteC inte kommer att bli bästa vänner nästa år om jag inte börjar göra något åt saken redan nu.
Dessutom bör jag göra någonting åt geografin ( eller borde kanske någon göra någonting åt läraren?)
HerrTyska har aldrig varit min vän och kommer nog aldrig att bli det heller. Men jag ska trotts allt ge honom än ärlig chans så här mot slutet. Alla förtjänar att få ett härligt avsked och några lyckliga minnen tillsammans...

pååterseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ja stina :)

2008-02-18 @ 22:53:09
Postat av: Fanny

geografi, fy fännn;)

2008-02-19 @ 12:53:48
URL: http://fannyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0