en såndär utmaning igen

jag blev utmanad av olovl
och jag har tråkigt så okej, för den här gången;)

Regler

- posta reglerna först
- svara på alla frågor
- skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare
- när du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag:

- sova

- punktera en halsböld

- sova
- se klart sista avsnittet av one tree hill s2. och säkert gråta en skvätt?
- dricka te och sörja att jag inte kan tagga inför kvällen! (ha så trevligt vänner!)

och nej mitt liv är inte så här tragiskt, det är bara för dagen:)


Vad gjorde du för tio år sedan?

- Dansade till spice girls och trodde att jag var en riktig rockstjärna, tyvärr misstog jag mig nog på den punkten.


Ställen du bott på:
- hemma i huuset

- i en husvagn lite härochdär

- tältat om det nu räknas...

- hm... i min lekstuga?

- jag har inte direkt varit nån luffare, så det blir inget mer här...

Fem saker du skulle göra om du var miljardär:

- skaffa typ allt jag vill ha
- spara lite till sånt som kan behövas i framtiden.. typ mat
- skänka resterande till nån som ser ut att vilja ha lite

- med tanke på ovanstående punkt vore jag inte miljardär längre, 
  så jag behöver inte svara på den sista!

De groupies jag anser värdiga att utmanas är:
min egen hemlighet


Kommentarer
Postat av: S.

jag saknar dig sjukt mycket och jag har inga pengar på mobilen!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-31 @ 23:48:35
URL: http://intheunionofwine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0