stand for what you stand for

min filosofi lärare brukar säga någonting i stil med "kaos är granne med Gud"
och om det stämmer så tror jag att jag har hittat Gud!!  Jag är nämligen kaos, alltså borde någon av minna grannar vara Gud?
Jag undrar dock vem av dem det kan vara. Tanten som bor under mig, som har bott där i hela sitt liv och tydligen inte har någon säng känns som en möjlig kandidat. Nästa gång hon kommer ut och vill prata med mig (det vill säga nästa gång jag går ut) ska jag fråga henne!





























Kommentarer
Postat av: momo

En stilla undran VARFÖR är du kaos just nu????Är de dags för en helg i momo lillstuga för fröken Nyström?

2009-03-24 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0