escape the fate

Alltså. det är bara jag på hela jorden som kan lyckas.
Lyckas att misslyckas

Jag får en inbjudan på facebook till en grupp som heter "rösta på anna till lucia" Och eftersom jag inte har tusen andra saker för mig så tänker jag, okej, jag har gratis sms och Anna är ju en trevlig tjej så hon kan väl få vinna. Jag röstar på henne en miljon gånger så vinner hon kanske. Efter det 13:onde smset slutar allting att fungera och det blir svart för mina ögon (nej inte riktigt, men för lite mer spänning så kan vi låtsas det) Jag fattar självklart inte vad som händer och försöker igen, men icket. Jag tänker att jag kanske på något otroligt vis lyckats göra mig av med mina 3000sms innan tiden går ut, så jag kollar mitt saldo, 2512sms kvar. DÄREMOT ser jag att jag endast har 2,30kronor kvar att ringa för. Sist jag kollade, vilket var i morse, hade jag 136kronor.
Jag inser alltså att min goda idee att Rösta som en galning på Anna slutade i att jag blev pank. Smsen kostade tio kronor styck och såklart hade denna någon som bjöd in mig glömt att meddela mig detta.

Jag kommer därför inte att ringa er kära vänner under en tid framåt.
Och tänk inte ens tanken att rösta på någon annan än henne!
För då har jag helt totalt i onödan slösat bort 130 värdefulla slantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0