when it rains

igår var sista möten innan Polen, var en riktig release att jag skulle få bo med linnea!
Så sen hämtade jag mina zloty på banken i dag, så nu var det sista gjort, tror jag.

Valles i morgon och skellhell taggar... ärligt så känns det ganska dött så det blir nog att grilla körv i stället : ) 

Och sen tänkte jag bara varna alla för svts väderprognoser, dom stämmer inte. Det skulle minnsan vara 15 grader, sol, vindstilla och molnfritt i dag, det var tydligen en lögn, eller kanske ett försenat aprilskämt vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: o

s;
"En gån nikotinist, alltid ..."
Nämen, nog har jag slutat, många gånger, men sen börjar jag om igen :)
Är egentligen sjukt onödigt, men jag saknar motivation.. Lyckas bara sluta när man har tjej på g, och när det skiter sig börjar jag om ;)

2008-04-29 @ 19:25:41
URL: http://olovl.blogg.se
Postat av: olovL

s;
haha nej, det har jag inte? tog slut nån vecka innan jag blev 18.
Däremot har jag en betydligt snyggare blogg än tidigare, börjar du bli klar? =)
såg att du vart inne där rätt nyligen :)

2008-05-02 @ 17:19:40
URL: http://olovl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0