a swallow doesn't make a summer but a hero does

idag var det fotbollscup på skolan. Fun må jag säga, även om vi inte direkt utklassade...

Sen när jag cyklade hem var jag ganska lycklig eftersom vi smet lite tidigare och skippade engelskan och dessutom var det asfalt istället för snö på gatorna! happy day, enda tills jag kom fram till uppförsbackarna som borde plattas ut av en bulldoser. Där tog det stopp, bokstavligen talat. Min väska låg nämligen i min underbara cykelkorg, tyvärr råkade det hänga ut ett snöre från den, som vips snurrade in sig i mitt framdäck och plutt så ramlade jag. Själva fallet var inte så farligt, om det inte hade varit för en enorm slaskpöl just där. yumie

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa ge oss en bulldoser !!!

2008-04-16 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0