is patience still waiting

Idag gjorde jag ett geografi prov, jag fick sitta instängd på ett kontor helt ensam, det var hundra grader varmt där inne, minst. och gick därför inte så bra att tänka. Smart som jag är så kom jag inte på förrns efteråt att jag kunde ha fuskat hur mycket jag ville, jag hade ju alla antecknigar och min geografibok bredvid mig och ingen såg!!

ska iallafall packa det sista nu och ladda med ny musik innan vi åker.

måste också säga att jag fått alla bilder som jag beställt idag, satte nyss in dem i ramen och hängde upp så nu är mitt rum lite mysigare igen:)

( och till A & F så får ni hare så trevligt ikväll, tare lugnt osv;) )

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0