that time

inte blir det alltid som man tänk sig. Ikväll skulle jag till bergsbyn, men attans jag missade bussen. Och nej jag vet att det inte är ovanligt för jag missar den alltid.
Jag tror inte att jag är född att bo på jorden, iaf inte för att passa in i vårat tidssystem...
nåja, det blir väl någonting av på söndag isället, om det inte uppkommer oväntade hinder igen:)

Eftersom det inte blev en trevlig kväll med soffan och majken som det var tänkt, gick jag hem och umgicks lite med mina kära(?) föräldrar. Ibland tvivlar jag starkt på deras uppfostringsteknik, eller om de nu ens har någon sådann, som sagt,
the game is not over

nu ska jag sova och tagga för morgondagen, vilket förhoppningsvis blir sista gången luleå skådar dagsljus hehe

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0