Killer Kaczynski

sådärja, då var det lov igen, sova i en vecka, jag säger bara; puss.
Men först bär det av till Övik i helgen, tagga tjejer, det är dax att krossa!

image24

Myzzor har fått komma hem till lillaksellefteå igen, men hon måste ligga kvar på sjukhuset ett tag till(så hon kan få sitt morfaajn) och jag hinner inte hälsa på henne före helgen, så det blir nog inte att ses förräns vi styr upp något allihopa på lovet. När bli det flickor?:) (inte onsdag för jag jobbar då..hehe)

Och sen en till grej, glöm inte att sms:a med mig, för nu äre gratis sms som gäller!
0702464791

pååterseende

Kommentarer
Postat av: viktoria

åh, messa med mig=) har också gratis ;D

2008-03-02 @ 22:09:22
URL: http://wahlberg90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0