tomatoo

anpassad manniska, icket anpassad manniska.
Stina ar den anpassade och jag den icket anpassade.
Hon ser snart ut som en gyllenebrun pepparkaka
medans min hud antar ett mer och mer tomatlikt tillstand.

formiddagen tillbringades stekandes pa stranden.
Varan boll som ser ut som en gul blasfisk
var med och lekte Bolla Gris eller "pig" som vi numera kallar det.


och sen maste jag bara nämna Italienaren!
En blond blaogd man som satt framfor oss i bussen pa väg hem fran Valencias stadskärna
han vande sig om och borjade med att stirra pa Stina, flackade sedan med blicken at mitt hall ett antal ganger,
for att sedan vanda sig framat igen.
Efter en stund vanda han sig och stirrade igen, i sakert en minut, och sa sedan
- Hi!
Jag kunda ha satt min hogra hand pa att han var en svensk som horde att vi pratade svenska och att det var darfor han stirrade, men icket!
Han borjade fraga om vart vi kom ifran hur lange vi skulle vara har osv osv osv.
Han berattade att han var italienare och sen nar han undrade vart vi bodde,
 svarade Nico, fran andra sidan bussen,
-They are living at my place!
italienaren tittade lite chockat pa honom, och vande sig sedan framat och slutade prata med oss.

synd for han sager jag bara.
ha ha ha

adios amigos


Kommentarer
Postat av: soffan

ÅÅÅÅHHHH komsi hemsi!

2008-08-07 @ 01:30:55
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0